






Twarzą najnowszej kampanii VISTULA na sezon ss 2016 został Jarrod Scott.
Australijski supermodel o włoskich i niemieckich korzeniach, prywatnie entuzjasta wyścigów samochodowych, swoją karierę zaczynał od… gry w piłkę nożną. W jednym z klubów piłkarskich został wypatrzony przez agentów bookujących twarze do paryskich pokazów mody, dzięki czemu niemal wprost z murawy boiska trafił na wybieg Givenchy. Dzisiaj ma na swoim koncie współpracę z takimi markami jak Tom Ford, Chanel czy Jean Paul Gaultier, regularnie pojawia się w kampaniach reklamowych topowych marek (m.in. Jimmy Choo) oraz w edytorialach dla VOGUE Homme, Numéro czy GQ
Tłem dla zdjęć prezentujących letnią kolekcję stała się hiszpańska wyspa Fuerteventura. Nieprzewidywalna i zmienna aura, podobnie jak zróżnicowany krajobraz – od rajskich plaż po wulkaniczne skały – stanowiły wyjątkowo dynamiczną i przykuwającą uwagę scenerię. Żywą kolorystykę oraz przebojowy charakter nowych modeli garniturów, sportowych kurtek, spodni i szortów dodatkowo podkreśliły uchwycone na zdjęciach barwne kite’y i deski ze słynnej, miejscowej szkoły windsurfingu – Rene Egli.
Co działo się na backstage’u kampanii? To wszystko uciwycił w zakulisowej relacji Łukasz Wajszczyk.